VÝBĚR Z DOTAZŮ: „benefity“ učitele – koordinátora v oblasti informačních a komunikačních technologií

Pro zobrazení obsahu se přihlašte níže.

Na dotaz odpovídá PhDr. Mgr. Monika Puškinová, Ph.D.

Pokud je učitel koordinátorem ICT, máme mu snížit týdenní rozsah přímé pedagogické činnosti  a současně poskytovat specializační příplatek?

TYDENIK MONCA220

Odpověď:

Ano. S činností koordinátora v oblasti informačních a komunikačních technologií jsou spojeny dva instituty, které se vzájemně nevylučují:

1. snížení týdenního rozsahu přímé pedagogické činnosti dle § 3 odst. 3 nařízení vlády č. 75/2005 Sb., ve znění pozdějších předpisů,

2. poskytování specializačního příplatku dle § 9 odst. 1 písm. a) vyhlášky č. 317/2005 Sb., ve znění pozdějších předpisů, a § 133 zákoníku práce.

Proto učiteli – koordinátorovi v oblasti informačních a komunikačních technologií

1. bude snížen týdenní rozsah přímé pedagogické činnosti v závislosti na počtu žáků nebo studentů školy

a současně

2. poskytován specializační příplatek ve výši stanovené vnitřním platovým předpisem nebo kolektivní smlouvou (pokud je výše specializačního příplatku sjednána v kolektivní smlouvě).

Předplaťte si náš Týdeník –⁠ 1. profesní newsletter pro vedení škol

Každé pondělní ráno v něm najdete to nejdůležitější pro daný týden –⁠ čerstvé aktuality, tipy, rady a doporučení.

Mentoring pro management

Vyberte si z těchto možností:

Po odeslání formuláře Vás zkontaktujeme s podrobnostmi a nabídkou termínů.

Máte zájem u ukázkové číslo Týdeníku ZDARMA?

Po odeslání formuláře Vám zašleme ukázkové číslo zdarma.

Poradenství ekonomika

Po odeslání formuláře Vás zkontaktujeme s podrobnostmi a nabídkou termínů.

Kontaktujte nás

Kontaktujte nás

DOTAZ KE KURZU

VÝBĚR Z DOTAZŮ: „benefity“ učitele – koordinátora v oblasti informačních a komunikačních technologií

Kontaktujte nás