Termín
|
Doba trvání
|
Cena
|
Místo konání
|
|||
---|---|---|---|---|---|---|
Dle dohody | 8 vyučovacích hodin | Dle počtu účastníků | Dle dohody |
S Vaší týmem projdeme základní principy pedagogické diagnostiky, která je jedním z nejakcentovanějších témat ČŠI:
- základní principy pedagogické diagnostiky a její význam pro rozvoj předškolních dětí,
- anamnéza a rozhovor,
- pozorování a analýza výsledků činnosti,
- příprava na vstup do školy – školní zralost a jeho diagnostika,
- principy evaluace činností učitele v MŠ,
- právní aspekty pedagogické diagnostiky.
Vše na konkrétních příkladech z praxe.
Určeno pro MŠ.
Akreditace MŠMT 21764/2021-5-718
Máte dotaz ke kurzu? Napište nám.
Přihlásit seLektoruje
PhDr. Eva Šírová, Ph.D.
Pedagogická psycholožka, videotrenérka a supervizorka VTI. Dlouhodobě stážovala na Dětské psychiatrii FN Motol v Praze, pracovala jako pedagogická a školní psycholožka v PPP Praha Modřany a na ZŠ Písnická v Praze, nyní působí jako odborná asistentka na katedře psychologie FF UK. Doktorské studium absolvovala částečně na RUG v Nizozemsku.