Termín
|
Doba trvání
|
Cena
|
Místo konání
|
|||
---|---|---|---|---|---|---|
15.06.2023 | 13:00 - 17:00 | 2 200 Kč | online |
Webinář Vám pomůže zvládnout to nejdůležitější, co přinesou první týdny a měsíce v nové roli:
- jednoznačně vymezíte a v praxi využijete pracovněprávní status bývalého a nového ředitele školy,
- z pracovněprávního hlediska vyřešíte situaci odvolaného ředitele školy,
- využijete přehled povinností bývalého a nového ředitele školy v souvislosti s předáním školy,
- provedete základní administrativní úkony spojené s předáním funkce (předávací protokol, hlášení změny, nastavení přístupů, oprávnění),
- ujasníte si spolupráci se zřizovatelem (kompetence vyplývající ze zřizovací listiny, souhlas zřizovatele, projednání se zřizovatelem),
- připravíte si nezbytné činnosti probíhající v prvním pololetí školního roku a přípravném týdnu.
Jako bonus jsme pro Vás připravili
- konkrétní příklady dokumentů,
- check listy – praktické seznamy činností.
Po webináři Vám zašleme osvědčení o absolvování akreditovaného školení.
Máte dotaz ke kurzu? Napište nám.
Přihlásit seLektoruje
PhDr. Mgr. Monika Puškinová, Ph.D.
Specialistka na školskou legislativu, akreditovaná lektorka a autorka (např. publikace Správní řízení v praxi škol a školských zařízení, Wolters Kluwer ČR).