1. Kontrola čerpání dotací/příspěvků obdržených pro rok 2022 a kontrola jejich označení příslušnými účelovými znaky v účetnictví organizace.
2. Finanční vypořádání dotací/příspěvků se zřizovatelem, krajem a MŠMT.
3. Ukončení činnosti inventarizační komise a seznámení se s jejími závěry. Předání stejnopisu závěrů zřizovateli.
4. Sestavení účetní závěrky k 31. 12. 2022 a předání stejnopisu zřizovateli ke schválení.
5. Předložení informace o zlepšeném výsledku hospodaření (zisku) z doplňkové činnosti a návrhu na jeho rozdělení do fondů organizace zřizovateli ke schválení.
6. Sestavení platové inventury k 1. 1. 2023 pro potřeby organizace, případně pro potřeby zřizovatele.
Tipy připravil PhDr. Ing. Pavel Štursa, ekonom a rozpočtář odboru školství městské části Praha.