1. Kontrola sestavení účetní závěrky k 31. 12. 2022 a předání stejnopisu zřizovateli ke schválení.
2. Kontrola předložení informace o zlepšeném výsledku hospodaření (zisku) z doplňkové (hospodářské) činnosti a návrhu na jeho rozdělení do fondů organizace zřizovateli ke schválení.
3. Rozdělení finančních prostředků ze zlepšeného hospodaření do fondů organizace na základě schválení zřizovatelem.
4. Kontrola zveřejnění Plánu výnosů a nákladů organizace na rok 2023 a jeho dlouhodobého výhledu na roky 2023–2025. Odpisový plán schválený zřizovatelem založit v organizaci.
5. Sestavení platové inventury k 1. 1. 2023 pro potřeby organizace, případně pro potřeby zřizovatele. Porovnání s rozpisem finančních prostředků určených na přímé náklady z MŠMT, zda budou dostatečné.
6. Kontrola zveřejňování smluv (též objednávek) v Registru smluv, zda zveřejnění splňuje náležitosti stanovené zákonem o registru smluv.
Tipy připravil PhDr. Ing. Pavel Štursa, ekonom a rozpočtář odboru školství městské části Praha.