Přihlásit se

S čím Vám pomůžeme

  • Jaké právní předpisy vymezují působnost školského logopeda ve škole hlavního vzdělávacího proudu?
  • V čem se jeho práce liší od činnosti speciálního pedagoga?
  • A jak může ředitel školy nastavit očekávání vůči školskému logopedovi, aby jeho činnost byla efektivní a přínosná pro celý pedagogický tým i samotné žáky?

 

Náš webinář nabízí prakticky uchopený rámec pro vedení a hodnocení práce školského logopeda, přináší informace o úrovních náročnosti této pracovní pozice, konkrétních činnostech, které může a má školský logoped ve škole vykonávat, a také jak se tyto činnosti promítají do dokumentace školy.

Webinář zprostředkuje návod, jak nastavit systém vnitřního hodnocení práce školského logopeda tak, aby byla přehledná, srozumitelná a přínosná pro všechny zúčastněné.

 

Máte dotaz ke kurzu? Napište nám.

Lektoruje

PhDr. Mgr. Petr Kopečný, Ph.D.

Působil jako speciální pedagog logoped v mateřské škole, v sociálních službách i v logopedické ambulanci. Téměř deset let pracoval na Katedře speciální a inkluzivní pedagogiky Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity, kde se výzkumně věnoval podpoře a přístupům k lidem s různými formami narušené komunikační schopnosti. V současné době je ředitelem Základní školy a mateřské školy logopedické, Brno, kde se snaží vyzdvihovat efektivitu propojování osvědčených tradičních přístupů s inovativními metodami. Při vzdělávání dětí a žáků se opírá o principy zprostředkovaného učení.

PhDr. Mgr. Monika Puškinová, Ph.D.

právo
Specialistka na školskou legislativu, zkušená lektorka a autorka (např. publikace Správní řízení v praxi škol a školských zařízení, Wolters Kluwer ČR).

Přihláška na kurz

Máte dotaz ke kurzu? Napište nám.