Otázky a odpovědi k webinářům

Technické potíže

Když kliknu na odkaz s webinářem, napíše mi to „Token already used“. 

Odkaz může být otevřený pouze v jednom okně, zkontrolujte tedy, jestli Vám nezůstal otevřený na jiné záložce v prohlížeči.

Nefunguje mi ani video ani zvuk lektora.

Některé prohlížeče mohou mít s webináři problémy (nejčastěji je to případ Microsoft Internet Explorer nebo Edge). Zkuste jiný prohlížeč. Doporučujeme Google Chrome, Firefox nebo Safari. Problémem může být i nastavení počítače.

Slyším lektora velmi potichu, ale vypadá to, že ostatní účastníci ho slyší dobře.

Zkuste připojit sluchátka nebo zkontrolujte hlasitost ve svém počítači. Pokud lektora ostatní účastníci slyší dobře, je chyba pravděpodobně na Vašem zařízení.

Obraz lektora se mi „seká“.

Zkontrolujte připojení a sílu wi-fi, najděte místo s lepším signálem, případně zkuste na chvíli přepnout na hotspot z telefonu.

Otázky k webinářům

Co když se nemohu přihlásit na webinář v čas konání? Bude záznam?

V tomto případě nás prosím kontaktujte na e-mailu mondekova@monikapuskinova.cz.

Co k webináři potřebuji?

Stačí jen počítač se stabilním připojením a ideálně s nainstalovaným prohlížečem Chrome.

Mohu se lektora ptát?

Ano, během webináře si můžete zapnout mikrofon nebo dotazy psát do chatu.

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku?

Ozvěte se nám, rádi ji zodpovíme.

Mgr. Radka Mondeková
mondekova@monikapuskinova.cz
Telefon +420 734 786 997